ett löfte som måste hållas!

idag vaknade jag runt ett har jag för mig, jag gick upp gjorde ett par mackor med smör, majonäs, ägg och ost! det var också i den ordningen.. slog på lite kaffe gick ner till datorn och satt mig och spelade det mest braiga spelet på denna jord, sunes sommar! haha nej då skämta world of warcraft. Sen har jag spelat det i bra många timmar det är ett tidskrävande spel! Jag har också klippt den förbannat stora gräsmattan, blev bra som vanligt efter som jag är bäst på ungefär allt som finns!


Pappa bad mig komma till garaget för vi håller på att rensa ur det på mycket skit och djävlar vad jag har samlat på mig mycket skit som man inte använder helt sjukt! Men man hittar massa minnen också och ett av dom var inte löftet som jag har som rubrik nej löftet var följande att jag skulle uppdatera lite mer åt min lillasyster sara hon är ungefär 2 äpplen hög över havsytan och har en unge som är äldre än henne själv så det är rätt komplicerat eftersom det borde vara han som uppfostrar henne men så långt har ingen utav dom tänkt på.


Imorgon kommer lillpeppe hit med familj dom ska in på en kaffe sen ska vi till motor och musik, kolla på lite skoter race och sedan kolla lite på crusingen för att sedan fara hemmåt! Fan va mycket sedan det vart, men jag och beppo ska väl spela lite mer wow (world of warcraft(för er nötter som inte fattar vad wow står för(wowa kanske också är ett utryck jag kommer använda senare och det betyder spela wow))) så att vi kan bli kungarna! Har inte mycket mer att skriva just nu så jag ska slå på P1 och lyssna till ljuden dom spelar upp där på nätterna som får folk att somna dom är verkligen till stor hjälp tack P1 för dom!

Hare king tjingeling

hejs emilmalm

Kommentarer
Postat av: Storasystern som du påstår är din lillasyster

hare king tjingeling!! helt fantastiskt skrivet! Hälsa alla jag känner som du träffar på M&M också o ha så kul, men vem är lillpeppe?

2010-08-14 @ 08:08:48
Postat av: emil

tack tack ska göra det :D fast nu träffa jag ingen ist ;)

2010-08-16 @ 01:44:00
URL: http://emilmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0