inte som tänkt..

Igår vart det inte riktigt som jag hade tänkt mig jag och pappa var klara med flytten runt tolv igår, vi kom hem och tog oss ett glas whiskey! Fruktansvärt gott var det, medans vi satt och smuttade på varsin whiskey så slog pappa på den amerikanska versionen av Solaris men jag somnade i soffan efter ungefär 6min.

Sovmorgon idag pappa väckte mig strax innan ett och sa att klockan var snart ett och att det fanns kaffe klart uppe. Jag som inte hade en enda snus kvar vilket var fruktansvärt, jag som alltid brukar stoppa upp en snus under läppen direkt jag vaknar. Jag låg väl och drog mig ett tag och tog mig sedan upp till köket och hjärndöd stod jag upp brevid bordet och tittade ut genom fönstret, då ser jag pappa inrullandes på en cykel. Han kommer in i köket och slänger upp en snusdosa på bordet, helt underbart! Vi satt och drack lite kaffe och pratade, sen började vi spela lite gitarr mm. och jag skulle skriva ett blogginlägg men när jag nästan var klart med 1000000 rader av bara text så råkar jag med tummen stänga ner fliken. Jag har ju en bärbar och det är en touchplatta och så klart kommer jag åt den. Så jag skriver nu på kvällen istället.

Anette, hanna och Emma har städat saras lägenhet eftersom hon jobbar och det är besiktning imorgon, samtidigt som jag och pappa har rensat ur hennes förråd. Och nu ska jag snart gå in i tv-rummet och kolla på Sjätte sinnet. För nu har jag inget mer att skriva, jag och pappa kanske ska skriva lite låtar imorgon det ska bli roligt, eller pappa har ju texter så vi ska väl bara kompa med gitarr. Vi får väl se hur det går, men nu ska jag rulla in i vardagsrummet i min osynliga rullstol!



hejs emilmalm

Kommentarer
Postat av: Största systern

hahahaha osynlig rullstol! Mitt osynliga instrument är en skidlift som jag brukar lifta med haha! Jag ska tvinga mig själv att vara vaken o kolla på sex and the city. Dumt? ja!

2010-08-04 @ 22:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0