Upp tidigt?

Idag började jag studera. Dels vid orsalärcentrum (SvB) och på distans (FyA).

Jag började dagen med att förvåna min far genom att vara upp i köket runt 06.00 jag hade ställt klockan på det och gick upp utan att snooza inte likt mig men så vart det. Jag åt lite frukost och gjorde mig iordning och gick till bussen 07.20. Jag var på skolan 08.15 och det var upprop 10.00, efter uppropet så var det lite info om skolan och eleverna som gick på skolan och vilka ämnen det fanns att läsa. Sedan gick vi en runda runt skolan och kikade på olika klassrum och nödutgångar. Allt detta tog ungefär 45min.

Sen fick vi sluta och jag åkte hem var hemma ungeför 12.30 då började jag plugga fysik och vart klar nu med några pauser emellan, jag betade av 2 kapitel i boken och har ett kapitel kvar till provet som jag ska skriva nästa tisdag. Så jag antar att jag är ledig ett par dagar eller om jag ska beta av det tredje kapitlet imorgon sedan vara ledig 2 dagar sen börja plugga inför provet. Ja det problemet har jag framför mig just nu iaf. jag ska nog upp runt sju imorgon så att man inte vänder på dygnet nu för det är onödigt.

Nu ska jag in och titta på vetenskapensvärld som idag handlar om svartahål med mig far. Så jag har inte så mycket mer att skriva just nu.
hejs emilmalm

Kommentarer
Postat av: systern din

What???? snoozade inte du?????? det var det värsta jag har hört tror jag =) jag blir stolt över dig brorsan, det kanske blir en vuxen av dig med tillslut haha =)

2010-10-07 @ 22:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0